۶ پاسخ

من بالشت معمولی میزارم راحتم

وای بزرگترین کمکی که به خودم کردم توی بارداری خرید همین باشد بارداری بود
مال من یو شکل هست و از وقتی خریدم کمر درد و دست دردم خیلی بهتر شده

آره خوبه برای من فقط چون کمرم و میگیره راحتم

من دارم واقعا راضی ام الان بدون اون بالشت سختمه خوابیدن
جایی میرم به سختی میخابم

من دارم و بدون اون‌اصلا نمیتونم راحت بخوابم

من دارم خیلی راضیم واقعا

سوال های مرتبط

مامان آلما🩷 مامان آلما🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری