مال من 0/3
دکترم میگه تیروئید دارم میرم پیش دکتر غدد میگه نرماله
دارو هم نمیخورم
واسه من چهار اینو الان نمیدونم
مال من ۰/۷ دهم بود دکترم گفت تو بارداری طبیعیه ولی طبق روال قبل قرص تیروییدتو مصرف کن
تیرویید نداری الان یعنی نرمال
خوبه گلم
پرکاری؟ یا کم کاری که تحت درمانی؟
قرص میخوری؟؟؟
خوبه نرمال
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.