خانوما آزمایش تیروعیدم چطوره کسایی که تجربه دارید؟

تصویر
۸ پاسخ

مال من 0/3
دکترم میگه تیروئید دارم میرم پیش دکتر غدد میگه نرماله
دارو هم نمیخورم

واسه من چهار اینو الان نمیدونم

مال من ۰/۷ دهم بود دکترم گفت تو بارداری طبیعیه ولی طبق روال قبل قرص تیروییدتو مصرف کن

تیرویید نداری الان یعنی نرمال

خوبه گلم

پرکاری؟ یا کم کاری که تحت درمانی؟

قرص میخوری؟؟؟

خوبه نرمال

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🍒 مامان جوجه طلایی🍒 ۹ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل ۶ ماهگی
مامان مامان ارام مامان مامان ارام هفته سی‌وسوم بارداری