خانوما آزمایش تیروعیدم چطوره ؟

تصویر
۴ پاسخ

من 2.7 بود
یعنی کم کاره؟

دکتر گفت اگه کمتر از 2/5 بود قرصاتو ادامه بده الان باید ادامه بدم؟

۱.۷ هست برای تو
برای من ۱.۶ بود دکتر گفت خیلی خوبه..پایینتر هم بیاد عالی میشه

خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آلما🩷 مامان آلما🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مامان ارام مامان مامان ارام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو ۷ ماهگی
مامان رادین مامان رادین هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان یاسین💙👶 مامان یاسین💙👶 ۸ ماهگی
مامان جوجو ها 💛 مامان جوجو ها 💛 ۲ ماهگی
مامان 🩷asma🩷 مامان 🩷asma🩷 ۲ ماهگی
مامان کیامهر مامان کیامهر هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ائلمان مامان ائلمان هفته بیست‌وسوم بارداری