بله میتونی شیاف بزاری
دکتر گفت موقع تب میتونی هر ۴ ساعت یا استا بدی یا شیافشو بزاری
استا رو بده بخوره
نصف شیاف رو بزن
نه خیلی بالا نیس ک شیاف بزاری
استا بده
نه نمبخواد پاشویه بکن
نزدیک ۳۹ شیاف بذار
استا بریز تو شیشه بده بخوره البته با اب قاطی کن غلیظ نباشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.