تب ۳۷ ونه تا۳۸ رو شیاف بزارم چون دخترم خابه استا بدم

۵ پاسخ

بله میتونی شیاف بزاری
دکتر گفت موقع تب میتونی هر ۴ ساعت یا استا بدی یا شیافشو بزاری

استا رو بده بخوره

نصف شیاف رو بزن

نه خیلی بالا نیس ک شیاف بزاری
استا بده

نه نمبخواد پاشویه بکن
نزدیک ۳۹ شیاف بذار
استا بریز تو شیشه بده بخوره البته با اب قاطی کن غلیظ نباشه

سوال های مرتبط