چیکو گرون
من شامپو سر و بدن ماستلا گرفتم 1600
لوسین بدن ماستلا 1950
روغن و مرطوب کننده دست و صورت ماستلا ولی یادم نمیاد قیمتشو
من برای پسرم مارک چیکو گرفته بودم الان چون همشون فیک هستن ترجیح دادم ایرانی بگیرم پینو بیبی گرفتم خوبه به نظرم
چیکو و ماستلا گرفتم
شامپو سرو بدن ، روغن بدن، و لوسیون چیکو هرکدوم 800 و خورده ای شد
شستشو شیشه شیر یونی 300 و خورده ای و لکه بر لباس یونی هم 500 و خورده ای شد
من مارک بیبی لند گرفتم بنظرم مارک خوبیع معمولیع
شامپو سر و جانسون گرفتم
بدن پینو و فیروز معمولا
اسپری لکه بر لباس و پودر صابون ومایع لباس کودک پینو
مایع ضد عفونی وسایل کودک و شیشه و اینا بیبی لند
ضدافتاب و مرطوب کننده ایروکس
لوسیون ژوت (ازش تعریف شنیدم بافتش هم سبک و خوب بود)
مارک ماما بیبی گرفتم به شدت خوش بو
قیمتشم بد نیست من از ترب گرفتم
پماد سوختگی هم هم هیچی بهتر کالاندولا نیست
من فیروز گرفتم ازقدیم هستش وبهترین مارکه
من مارک وی کرفتم گفتن بهتره فیروزه قیمتشم اوکی بود ب نظرم
من پینو خریدم یکم از فیروز گرونتر بود
چیکو .
شامپو سر
شامپو بدن
لوسیون بعد حمام
مرطوب کننده صورت و دست
همین چهار قلم ۳۲۰۰
من شامپو سر وبدن ماستلا خریدم گرون بود ولی خب چون از چیزای حساس بود گرفتمدیگه مرطوب کننده و لوسیونم خارجی گرفتم بقیه چیزارو معمولی گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.