سلام دخترم خیلی تب کرده پاراکیدم نداره چیکارکنم

۹ پاسخ

پاشویه کن ولی حتما همیشه یه استامینوفن بگذارید تو خونه . من میگیرم تاریخ میزنم روش یک‌ماهه

شیاف همیشه داشته باش گلم تو خونه

مایعات بده.لباستسو کم کن
اب سیب عالیهه
پیاز کف پا.پاشویه. یا همش ب دستو پاش و صورتش اب بزن
پاشویه با گلاب عالیه
با سرکه هم همینطور

کف پا پیاز برار اکه بستنی داری بده بهش نداری یه میوه خنک ابشو بگیر بده یه چی خنکککک بهش بده بخوره
گلتب بزن ب کف پا
من دکتر رفتم گفت برا تب ب جز استا مینفون بهش بستنی یا مایعات خیلی سرد بده من بستنی دادم تب همون ساعت اومد پایین گفت اگه التهاب گلو داشته باس بستنی خوبش میکنه

خیلی تب کرده به غیر دارو واقعا با چیز دیگ نمیشه پایین آورد تبو
یا پاراکید یا بروفن
و اینک پاشویه هم میشه انجام داد همزمان با دارو ها

اب نمکم خوبه برای پاشویه
کف پاش پیاز بزار

یکم اب ولرم و گلاب بریز پاشویه کن

شیاف استامینوفن ۱۲۵ داری

شربت بروفن ندارن عزیز برای کودکان

سوال های مرتبط

مامان گیسو مامان گیسو ۱ سالگی