ببر بهداشت مشاوره شیردهی دارن کمکت میکنه ببینه از چیه،شاید شیرت کمه و... نمیخوره ،فعلا شیرخشک بده تا بچه کمبود نگیره البته با قطره چکون بدی بهتره چون بعضی بچه ها یه بار شیشه بگیرن دیگه سینه نمیگیرن
شاید یه مواد غذایی خوردی که شیرت مزه خوبی نمیده و یا لباس زیرت تنگ شیر سفت شده من اینارو میدونم موثر
٣٠تا فقط شیرخشک بده
یا شیرخودت یا شیرخشک
دوتا باهم رفلاکس دردسر
پیاز و سیر نخور بوی شیرت بد میشه
باید هی بدی سینتو
شاید شیرت کمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.