بستگی به بچه داره عزیزم
برای من مثلا دخترم واکسن چهارماهگی اذیت شد ، دیگه هیچکدوم اذیت نداشت
ولی الان پسرم دو تا واکسن زدیم تب نکرده شکرخدا ولی خب چهارماهگی پاهاش خیلی درد کرد
بستگی ب بچت داره ک بسازه بهش یا ن
بستگی به خود بچه داره مثلاً واسه دختر من سخت بود
مامانا گروه زدیم روبیکا خواستین لینک بدم
بستگی ب بدن بچه داره برای دختر من خیلی سخت بود
چون بدن هرکی یجور واکنش میده..پناه واکسن دو و چهارماهگیش هیچی نفهمید ولی ۶ ماهگی هم درد داشت هم تبش تا ۳۸ونیم رف بالا
بچه به بچه فرق میکنه
برای پسر من در کل همش راحت گذشته تا الان
من دیروز زدم زدم از دیشب تا الان پلک رو هم نذاشتم دهنمو سرویس کرده انقد نق میزنه نمیتونه بخوابه
خیلی فرق داره هر بچه ای من دخترم فقط دوماهگی اذیت شد اونم زیاد نبود واسه شش ماهه زدیم واکسن من مهمان اومد برام یادم رفت حتی حوله گرم و سرد بذارم هیچی نذاشتم هیچیم نگف فقط استامینوفن رو هر 4 ساعتش میدادم راحت میخوابید
کلا هر واکسنی برا بعضیا راحته برا بعضیا سخا
ولی واسه پسر من دوماهگی خیلی سخت بود قشنگ ده روز گریه کرد
۴ ماهگی دوروز طول کشید تا خوب بشه
خدا ب داد ۶ ماهگی برسه
ببین بدن هرکس فرق داره ولی در کل ۶ ماهگی دکترا میگن چون بچه فعال تر میشه هم دمای بن بیشتر بالا میره هم درد رو بیشتر حس میکنه چون دیگه عصب ها توی ۶ ماهگی کامل شدن و مثلا بدن درد و پا درد بیشتر از قبل حس میشه...
خب بستگی به بچه داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.