۹ پاسخ

دکتر متخصص تغذیه به من گفت چون غذای اصلی ما ایرانی ها برنج هست بهتره با لعاب برنج و حریره و فرنی شروع کنید

جفتش باهم

فرنی منسوخ شده هیچ خاصیت غذایی نداره و فقط چاق میشه بچه،اول باشیره بادوم شروع کن بعد ده روز حریره بادوم شروع کن بعدشم پوره میوه و سوپ

پوره میوه و سبزیجات بده
فرنی و لعاب برنج هیچ ارزش غذایی ندارن

ببین دکترش چی میگه چون نظرا دکترا متفاوته
دکتر پسر من گفته بود فرنی و حریره

هفته اول و فرنی و حریره بده از هفته دوم سبزیجات من که اینجوری پیش رفتم تا میتونی هم هفته های اول رقیق بده آبکی آبکی باشه

الان همه جای دنیا پوره سبزیجات و میوه میدن، فرنی منسوخ شده جون هم برنج آرسنیک داره برا بچه خوب نیست هم خود بادام باعث آلرژی میشه
فقط تو ایران هنوز میگن با فرنی شروع کن

سبزیجات صد در صد

فرنی عزیزم، مرکز بهداشت بهتون میگه

سوال های مرتبط