۸ پاسخ

شیاف استامینوفن بزار

با سه تا بچه خودم دست تنها دختر کوچکم ۴۰روزش بوده باباش رفت قطر من‌موندم سه تا بچه همیشه تنها بودم هیج وقتکمکی نداشتم

سلام پیاز بذار زیر پاهاش پری روز بچه ام تبش 39بود با پیاز پایین اوردم صبح بردمش دکتر

آره عزیزم ببر خدایی نکرده بالاتر بره بچه تشنج میکنه

مگه همه ی ماها ادم کنارمونه
بچه ت مریضه پاشو اسنپی تاکسی ای چیزی بگیر ببر اورژانس
والا که مام اکثرا دست تنهاییم
خیلی نچسب به شوهر

منم پسرم دیشب نصفه شب تب ۳۸ داشت قطره پاراکید دادم از ساعت ۳بیدارم بالاسرش تاالان

اره شیاف قطره پاشویه لباسشو سبک کن

من همش دست تنها بچم میبرم دکتر

سوال های مرتبط