خدایی بعد دو قلو ظلمه
شاید الان خیلی مامانا ب من حمله کنن بخاطر حرفام سخته حتی خودمم حرفامو دوست ندارم ولی اگر شرایط نگهداریشو نداری هم از نظر عاطفی هم مالی نمیتونی براشون بزاری بنظرم نذار ب دنیا بیاد اینجوری بدتر گناهش گردنته خیلی باید مراقب میبودی ولی بخدا قسم اکه نتونی براش پولی محبتی براش همه جوره باشی بیشتر گناه میکنی
عزیزم میدونم سخته
ولی خدا داده لطفا حتی به سقط فکرم نکن
من دیروز دقیقا یه برنامه دیدم یه خانوم و آقایی مهمان برنامه بودن
با یه دختر حدودا ۱ سال و خورده ای
میخواستن سقط کنن.. و از اتفاقاتی که واسشون افتاد گفتن و نگهش داشتن و از برکتی که بچه به زندگیشون آورد
و مرده بعد از سالها دارای شغل شده بود و..
سقط جنین با قتل فرقی نمیکنه
لطفا با خدا معامله کن و بگو خدایا با اینکه خیلی واسم سخته اما بخاطر تو نگهش میدارم
باور کن درهای رحمت خدا بروت باز میشه
و ان شاءلله آینده ی خوبی در انتظار همین بچه و خودتونه
حتما خدا توانایی نگهداشتنشو تو وجودت دیده که این هدیه قشنگ و بهت عیدی داده اصلا ناشکری نکن اونی که اون بچه رو بهت داده خودش هم کمکت می کنه
سرگیجه گرفتم🥴
حتما خدا توانایی نگهداشتنشو تو وجودت دیده که این هدیه قشنگ و بهت عیدی داده اصلا ناشکری نکن اونی که اون بچه رو بهت داده خودش هم کمکت می کنه
مطمئنم باش هیچ برگی بدون اذن خدا نمیوفته
خدا اراده کرده که ایه آدم جدید بیاد تو دنیا عزیزم اگه دست خودمون بود که این همه مراکز ناباروری نداشتیم خیلی ها هستن تو اقدامات ولی نمیشه
خیلی ها هم مثل شما غافل گیر میشن
این بچه ها هدیه خدا هستن خدا هم این توانایی رو در شما دیده که یک هدیه دیگه بهتون داده از بچه کلاس اول امتحان کلاس پنجم نمیگیرند گلم
امتحان الهی هستش گلم خدا نکرده ناشکری نکنید
عوضش با هم بزرگ میشن بعدش نگاشون میکنید کیف میکنید
چه پررنگ ..
هیچی خدا داده توکل بر خدا کن
الان اینو دیدم استرس گرفتم برات
حالا حامله ای ؟؟
کنجکاو شدمسقط کردی یا نگهمیداری؟
روش جلوگیری تون چی بود؟
وای همش شده استرس زندگیامون این بلاهام یهو سرمون بیاد تازه
عزیزم الان سه تا بچه داری؟
اوه اوه🥴
حالا جالب این باشه ک اینام دوقلو باشن.
ولی انشالله خیره
مگ آلان دوقلوداری والاسخته من خودم بادوتابچه بریدم ولی پناه برخدا
وای خدا استرس گرفتم😫
مبارکه گلم 💕😍
عزیزم این همه روش جلوگیری داریم باید سختگیرانه رعایت میکردید دیگه
که بعد جون یه موجود زنده رو نخواییم بگیریم
الانم اتفاقی که افتاده کاریش نمیشه کرد
فکرت طرف سقط نره که گناه بزرگی
چراگذاستی پیشگیری نکردی این اوضاع جنگ نذار اگردورایناوقتت گذشته والاسخته
یاعلی دو قلوعم داری؟؟؟
فشارم افتاد
وای حالا ک من دو سه روزه پریودم عقب افتاده تا میام گهواره همه عکس بیبی چک مثبت گذاشتن دارم از استرس میمیرم😭😭😭😭
انشاالله ک خیره عسلم قرص نخور برای بچه ضرره
الان که هیچکاری نمیتونی بکنی
قبلش باید جلوگیری میکردی گلم
به هرحال مبارکه
خدا برات نگهداره 😍
خیلی پررنگ 😍 فقط میتونم بگم مبارک باهاش کنار بیا
وای چقد ترسناکه
گلم با این بی بی چک به نظرم اینم دو قلو باشه....
خواهر پریدن و زعفرون خوردن شروع کن بنظرم
یا خدا با دوقلووو 🥺
دیل یم دونمدی بی زات یازام😐🥶
الله دان گلن خوش گلیپ👍🏻
قبلش باید یکاری میکردی
وای پششششماااام.
وای چرا تموم گهواره شده بارداری ناخواسته من میبینم تموم تن و بدنم میلرزه😕😪
یا خدا😑با بچه های دوقلو
دوقلوهات نه ماهه هستن الانم بارداری ؟؟ هیچی دیگه مبارکه صد درصد.
کمکی داری ؟؟ خیلی سختی داره
وای😐😐😐شوک😐
عزیزم... انشالله خیره ...سخته ولی
توروخدا اگه شوخی میکنی بگو
ای وای
اوییی😩😩😩😩شب بیداری تموم نشده شروع میشه
عزیزمم مبارکه چقدرم پرنگ
چند وقت عقب انداختی؟
مبارکه باشه
اوه اوه چقدرم مثبته از منم بی زحمت ی نگاه بندازین دخترا ببینین چی ب چیه🫠🤌🏼
خیره انشالله🥴🥴
طبیعی بودی!!
😑ای وای
وای چه استرسی گرفتم😑😑
یعنی الان حامله هستی
من یکی دارم باز حامله هستم دارم خفه میشم شما میخوای چه کنی
خیره انشاالله
مبارکت باشه
وای..
یا ابلفض😂😂🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.