۷ پاسخ

لیلا ببلاک و آپتامیل نیس اصلا باز نان هر جا بری هس نان خوبه میسازه اکثرا فقط یبوست نشه دیگه

ببلاک اینجا زیاده اصفهان خب تلفنی بخر بگو برات پست کنند

اپتامیل هم گیر نمیاد

نان گیر نمیاد که😑 سه شهرستان زیرو کردیم نیس که نیس

من شنیدم ببلاک و آپتامیل بهم نزدیکن.ولی از ب شماره دو هر دو کمیابه یا کلا نیست.منم مجبوری نان میدم آپتامیل میدادم

خواهر آپتامیل هم گیر نمیاد اصلااااا

ببلاک اینجا ریخته وااای چقد تو داروخانه بود هم قوطی هم پاکتی

سوال های مرتبط