۲ پاسخ

سلام من دکتر بهم کفت توی این هوا که بچه لباس گرم پوشیده وشوفاژ روشنه تب حستب نمیشه یکم لباسشو یکم کن دست وپاشو بشور بعد دوباره با تب سنج بگیر

میگن به این تب سنج ها باید نیم درجه اضافه کنی
خیلی زیاد نیس ولی خب تب داره دیگه
پاشویه کن استامینوفن بده

سوال های مرتبط