۶ پاسخ

باز همونم میدن به شما به ما نمیدن ک

خخخخ چه قدر بامزه گفتی اره اون که ماهی یه بار میریزن بچه های ما هر هفته یه بسته میخوان

چجوری باید بهفمم براماهم ریختن

آره والا ب ما هم 500 دادن

تو پیجم چیزای خوشکلی دارم بدردتون میخوره خانم ها یه سر بزنید تایپینگ هام 😍 ❤️

کی واریز کردن؟دهک چندین؟مال ما رو قطع کردن نمیدونم چرا دوبار اول دادن

خدا ذلیلشون کنه. مگه کی واریز کردن

سوال های مرتبط