۱۷ پاسخ

بچهای کپولو تا ۷ماهگی جا میشن تو کریر(تست کردم) و به عنوان صندلی ماشین هم استفاده میشه ولی بعدش باید صندلی ماشین گرفت

آره منم نمیخوام بخرم،کالسکه ام نمیخرم،حس میکنم به کار نمیاد،چون با ماشین میریم بیرون،فوقش اونموقع اگه دیدم لازم دارم میخرم

اصلا کریر به درد من نخورد چون بیرون هم میخواستم ببرم خیلی سنگین بود نمیشد تو خونه هم چون گهواره هست استفاده نمیشه منم میخوام بفروشمش صندلی ماشین بگیرم

حالا من کریر و کالسکه و آغوشی گرفتم
ولی الان برام سوال شده چیکار کنم که عادت کنه از اینا استفاده کنه، اگه گریه کرد و ننشست چی؟😂 همه رو بابد بریزم دور

اره بدرد نمیخوره
تازه باید یکی دنبالت کریر بیاره😂

منم نگرفتم بجاش کری کات گرفتم برای جابه جایی که برم مهمونی هم خیلی سبکه هم تا شش ماه استفاده میشه

من از دوستم گرفتم
چون میگفت بیشتر از ۳ ماه نمیشه استفاده کرد

منم میخوام صندلی ماشین بخرم براش
کرییر سنگینه هزینه ی بیخودیه

منم نگرفتم خیلیا گفتن فقط از بیمارستان اومدنی لازمه بعدش استفادع نکردیم اغوشی گرفتم براش صندلی ماشین

منکه رو سرویس کالسکه اش بود وگرنه نمیخواستم بردارم

من گرفتم ولی دو منظورش هم کریره هم صندلی ماشین

من از دوستم میخوام بگیرم
ولی اونم نبود نمی خریدم
به نظرم اززش خرید نداره هم به خاطر تایم کوتاه استفاده و هم به خاطر وزنش

نمیدونم تا چقدر میخواین هزینه کنین ، ولی صندلی ماشین کاوالو اپشن های خوبی داره ، چرخش ۳۶۰ ، ایمنی تایید شده ، زیرپایی قابل تنظیم ، تشک قابل تنظیم نوزادی و بزرگی ، … توی برندای مطرح تر این اپشنا بالای ۶۰ میلیون بود ! 🥲 ۳۶۰ ش مخصوصا خیلی ب درد بخوره فکر کنم ، که ی تایمی رو تا ۳ ماهگی حداقل رو به عقب باشه صورتش ، چون خودم گرفتم و خوب بود گفتم پیشنهاد بدم بهتون 🤍

عزيزم الان يكسري كريرها و كالسكه ها هست كه كرير هم روي اسكلت كالسكه سوار ميشه. و من خريدم و برام كاربرد داشت. اما خوب خيلي ها هم ميگن بي استفاده است. البته من از خريدش پشيمون نيستم.
وقتي مهموني هم ميريم يه حفاظ خوب براي بچه هست كه مدام بغلش نكنن و يا له نكنن بچه رو

من گرفتم سر بچه اولم خیلی خوب بود .کریر استفاده شد ولی کالسکه نه.دوس نداشت .ننشست توش.

منم نگرفتم

من گرفتم

سوال های مرتبط

مامان قند عسل🍯🍼🌈 مامان قند عسل🍯🍼🌈 ۶ ماهگی