مامان شاهان بسلامتی زایمان کردی؟
کدوم بیمارستان؟ دکترت کی بود
هم رفلاکس داره هم آلرژی
حتما ب پهلو بزارش بخابه.شیب دار باشه ک شیر نیاد توگلوش و بالانیارتش.موقع شیر دادن هم شیب دار بگیرش و آروغشو بگیر حتما و تا ۱۵دقیقه بزارش تو بغلت ایستاده ک شیر بمونه تو معدش
چیکار میکنی چجوری و چ اندازه بهش شیرمیدی
یهو خفه میشه گفتن از رفلاکسه دیشب ی دکتر دیگ گفت هر سه ساعت ۳۰سی سی بهش شیر بده فقط
گلم نی نی از دماغشم و دهنش باهم شیر میزنه بیرون
بله عزیزم بفرما
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.