مامانایی ک نوزاد رفلاکسی دارن میاید بالا

۷ پاسخ

مامان شاهان بسلامتی زایمان کردی؟
کدوم بیمارستان؟ دکترت کی بود

هم رفلاکس داره هم آلرژی

حتما ب پهلو بزارش بخابه.شیب دار باشه ک شیر نیاد تو‌گلوش و بالانیارتش.موقع شیر دادن هم شیب دار بگیرش و آروغشو بگیر حتما و تا ۱۵دقیقه بزارش تو بغلت ایستاده ک شیر بمونه تو معدش

چیکار می‌کنی چجوری و چ اندازه بهش شیرمیدی

یهو خفه میشه گفتن از رفلاکسه دیشب ی دکتر دیگ گفت هر سه ساعت ۳۰سی سی بهش شیر بده فقط

گلم نی نی از دماغشم و دهنش باهم شیر میزنه بیرون

بله عزیزم بفرما

سوال های مرتبط

مامان یاشار🩵یارن💕 مامان یاشار🩵یارن💕 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان الساو آیهان🧿💙 مامان الساو آیهان🧿💙 ۴ ماهگی