۶ پاسخ

من نینیم به دنیا بیاد حتما تا ۲۰ روزگی یه بار میبرمش حرم چون خود حضرت معصومه نینیمو بهم داد🥰
البته یه موقع میرم که خلوت باشه

سیستم ایمنی بچه ضعیفه سعی کن جای شلوغ نری مریضی و ویروس هم هست

چه جایی بهتر از حرم اونم تو این شب های عزیز ..به نظرم برید و نوزادتون و هم ببرید
ترسی نداره که جای بدی نمیرید ..جای مقدس و پاک قدم میزارید اتفاقا برای نوازدتون هم خوبه باعث آرامش و حال خوبش میشه

من الان اومدم خونه خواهرم شب هم میریم جمکران

هنوز ۴۰ روزگیش نرسیده
من میبرمش همه جا و اعتقادی ندارم ب اینجور چیزا همه چی به اون خدا وصله♥️

من زیرچهل روز بجز دکتر هیچ جا نبردمش

سوال های مرتبط