من نینیم به دنیا بیاد حتما تا ۲۰ روزگی یه بار میبرمش حرم چون خود حضرت معصومه نینیمو بهم داد🥰
البته یه موقع میرم که خلوت باشه
سیستم ایمنی بچه ضعیفه سعی کن جای شلوغ نری مریضی و ویروس هم هست
چه جایی بهتر از حرم اونم تو این شب های عزیز ..به نظرم برید و نوزادتون و هم ببرید
ترسی نداره که جای بدی نمیرید ..جای مقدس و پاک قدم میزارید اتفاقا برای نوازدتون هم خوبه باعث آرامش و حال خوبش میشه
من الان اومدم خونه خواهرم شب هم میریم جمکران
هنوز ۴۰ روزگیش نرسیده
من میبرمش همه جا و اعتقادی ندارم ب اینجور چیزا همه چی به اون خدا وصله♥️
من زیرچهل روز بجز دکتر هیچ جا نبردمش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.