۲ پاسخ

زود نیست؟ من دخترم وزنش دو برابر وزن تولدش شده، بازم دیروز بردم پیش متخصص گفت هنوز بهترین چیز براش شیر مادره، گفت ۵ ماه و نیمش شد بیار تازه بگم با چی شروع کنی، گفت فعلا فقط آب جوشیده میتونی بهش بدی

فرنی

سوال های مرتبط