۴ پاسخ

من ۳۲ هفته زدم
دکتر باید تشخیص بده
زدنشم ضرری نداره

نه دکتر من گفت نیازی نیست
گفت دو هفته دگ بیا مطب چکت کنم

دیگه توی 30 هفته باید بزنیم زایمان زودرس داشتیم بچه توی دستگاه نره

نه بابا منم فردا باید برنم

سوال های مرتبط

مامان معین وهمتا🧸 مامان معین وهمتا🧸 ۱۱ ماهگی
مامان جیلینی مامان جیلینی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری