دختر من به همه پوشکی بجز مرسی حساسیت داره اوایل مای بیبی استفاده میکرد اومدم شرتیش رو براش گرفتم تموم لای پاش دونه زد مولفیکس هم همینجور
مرسی هم ۳۸۰
به نظرم کوکومی مناسب تره
چون قبلاً از همه پوشک ها قیمتش مناسب تر بود
من همیشه مای بی بی میخریدم الان شده۷۰۰دیروز هانیز خریدم هنوز قیمت قبل بود۳۶۷ بنظرم پوشک خوبیه
فک کنم کو کومی ارزون تر از بقیه است
من نزدیک خونمون مولفیکس داره هر سری هم شارژ میکنه دونه ایی۳۴۵ میده خانواده ی پوشک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.