۶ پاسخ

من کیلویی میخرم
کیلو یه تومن
نیم کیلو ۵۰۰

تربیکا دونه ای ۴۰ گرفتم قبل عید

45 شده

تورابیکا گرفتم ۶۵۰

۱/۱۰۰ یه بسته خارجیش

۲۵ فکر کنم

سوال های مرتبط

مامان 🤱🏻خوشگل‌خانوم مامان 🤱🏻خوشگل‌خانوم ۱۵ ماهگی
مامان کیان خان مامان کیان خان ۱۵ ماهگی
مامان علیسان🩵 مامان علیسان🩵 ۱ سالگی
مامان نورا مامان نورا ۱۷ ماهگی