بچها امروز NT دارم دعا كنين برام

۱۰ پاسخ

انشالله همه چی خوب پیش میره تازه بهتم میگن بچه چیه به من که گفتن

منم ساعت 3 وقت دارم برای منم دعا کنید لطفا

انشاالله که همه چی خوبه عزیزم
برو مراقب خودت و نینیت باش
نگران هیچی ام نباش ❣️

ان شالله به سلامتی، و همه چیز عالی هست.
برات صلوات میفرستم
منم شنبه نوبت ان تی دارم

انشالله که سالمه

انشالله همه چی خوبه گلم

منم دارم همین الان هم نوبتم میشه اما استرس ندارم اصلا😁

ایشالا که همه چیز خوبه عزیزم

برات صلوات میفرستم منتظرم

انشالله که همه چی خوب باشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پسرم🐣👶🏻 مامان پسرم🐣👶🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری