اینا تو مغزشون دمپایی گذاشتن حرص نخور ...
دقیقا اصولی نیست اصلا خود خدا گفته نگیر بندش قبول نمیکنه😂
من قرار بود ام ار ای بدم گفتن ۴ ساعت ناشتایی بااید باشی بعد شلوغ بود ۴ ساعت شد ۷ ساعت دکترم کلی با بیمارستان دعوا کرد ک چجوری اجازه دادین ی باردار ۷ ساعت ناشتا باشه و فلان و واقعا حالم افتضاح بود لرز افتاده بود تنم سردرد خیلی بد بعدشم بچم تا دو روز تکون نمیخورد خیلی ترسیده بودم
اره بابا گناه دارع بجای ثواب
کسی که بارداره اصلا بهش واجب نیس
والا من دو ساعت چیزی نمیخورم یه لگدایی بهم میزنه که دادم میره به هوا چه برسه از صبح تا غروب چیزی نخورم😓😅
عزیزم تشخیصش بر عهده خود فرده
اولا که سه ماه دوم با رعایت اصول غذایی میشه
سه ماه اول خطرناکه سه ماه دومم اگه اخراش باشه چون داره وزن میگیره نمیشه
دیابتیا و فشار خونیا هم که نمیشه بگیرن
نباید نسخه پیچید برا همه
خود فرد اگه خوف واقعی داشته باشه مه ضرر میرسه به جنین نباید اصلا روزه بگیره
اما دوست من سر هر دوتا بچش تو سه ماه دوم بود که روزه میگرفت مشکلی هم نداشت
سلام عزیزم من سه تا زایمان داشتم الآنم چهارمیه و همش تو ماه آخر میفتم ماه رمضان یا بعد عید فطر بدنیا میادیا آخر هفته ماه مبارک رمضان و تا به دنیا آمدن روزه بودم و هیچ مشکلی ندارم الآنم گهواره 8روز زده برای زایمانم در حالی که روزه هستم امروزروز دوم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.