۳ پاسخ

من روز اول هر ۶ساعت پاراکید دادم.۳.۴بار هم کمپرس سرد گذاشتم هی تبش رو چک کردم.روز دوم استا ندادم دو بار حوله گرم گذاشتم

خیلی گریه کرد؟😓

خانه بهداشت ب من گفت ۲۴ ساعت اول هر ۴ساعت ۲۴ ساعت بعدی هر۶ ساعت قطره پاراکید یا استامینوفن(تعداد قطره هم ب وزن نوزاده)
اما دکتر بچم گفت سعی کن اگه تب نداره کمتر بدی قطره باعث بیش فعالی میشه
بعد هم ۲۴ ساعت اول حوله سرد ۲۴ بعدی گرم.پای چپ بیشتر

سوال های مرتبط