۳ پاسخ

من پماد بی حسی لیدوکائین زدم روش خیلی اروم شد هر ۴ ساعتی هم پاراکید بهش بده از فردا هر ۶ یا ۸ ساعتی اگه داغ بود

‌استامینوفن بده اگه تب کم داره هشت ساعتی اگه نه چهار ساعتی بده

کمپرس سرد بزار هر ۴ساعت پاراکید بده تبش حتما چک کن فردام کمپرس گرم بزار

سوال های مرتبط