هفته اول بارداری میشه قهوه یا نسکافه مصرف کرد

۵ پاسخ

ميتوني خيلي خيلي كم بخوري ولي بخاطر سلامت جنينت نخوري بهتره و به صلاحشه

بدن جنین نمیتونه کافئین رو هضم کنه، زیاد نخور

حالا یه شات تو ده روز یکبار اشکالی نداره ولی بهتره نخوری

بهتره مصرف نکنید

بهتره نخوری...
بزار وروجکت جون بگیره و جاش محکم بشه

سوال های مرتبط

مامان آرکان جون💙🧢👣 مامان آرکان جون💙🧢👣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان مامان فندق مامان هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نخودچی 🌱 مامان نخودچی 🌱 هفته دوازدهم بارداری
مامان نیهان کوچولوم🫄 مامان نیهان کوچولوم🫄 روزهای ابتدایی تولد
مامان لیموووویی🍋 مامان لیموووویی🍋 هفته هجدهم بارداری