۳ پاسخ

من خیلی مدلارو امتحان کردم نمیخوردن دیروز یدونه سیب زمینی انداختم تو غذاشون با اب گوشت و مخلفات پخت بعد درش اوردم له کردم یدونه زرده خام زدم هم زدم کوچولو کوچولو تو یکم روغن زیتون سرخ کردم ، سرخ شدش در حد پنکیک همون یذره رنگ عوض بشه که زرده بپزه کافیه ، دادم خوردن خیلی دوست داشتن
حالا میخوام امروز جو دو سر پرک اسیاب شده رو با یکم موز قاطی کنم زذده بزنم با کره سرخ کنم

من با حریره آرد برنج قاطی میکنم پسرم خیلی دوست داره

کره

سوال های مرتبط

مامان آرش عزیز مامان آرش عزیز ۱۳ ماهگی