من عدس خیس کردم بعد شستم گذاشتم خشک شده آسیابش کردم و یه کوچولو بو دادم مثل سویق عدس ،،،میریزم تو سوپ یا اینکه جدا گانه درست میکنم اینجوری زودتر غذاش آماده میشه
داخل عدس یه کوچولو خیار بنداز نفخش رو میگیره ۱ ساعت خیس بخوره کافیه
توی سوپش عدس بریز
عدسی براش درست کن
بزار تو آب چند ساعت خیس بخوره ابشو چندبار عوض کن بعد بزار بپزه خوب که نرم شد له کن بده بخوره یکم نمک و کره هم اضافه کن من پسرم بزرگتره پیاز و سیب زمینی ث اینام بهش اضافه میکنم کامل له و پوره میکنم
اب بریز شب تا صبح تا نفخش گرفته بشه چندبار باشم عوض کن
من تو سوپش میریزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.