۲ پاسخ

من با سیب زمینی میپزم مثل عدسی و پوره میکنم میدم میخوره خیلی پوست داره داخلشم کرده میریزم که یبوست نگیره

اره بریز تو سوپ یا عدسی درست کن

سوال های مرتبط

مامان مهرسا و مهرسام مامان مهرسا و مهرسام ۹ ماهگی
مامان مامان اراد مامان مامان اراد ۱ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۵ ماهگی