من دو روز مونده بود به تشکیل قلب گفتم شما چه دلی دارین تا الان نگفتین🤣🤣🤣
من هنوز هیچکس جز خواهرم و دخترش نمیدونن .عید قرار بگیم انشالله عزیزم
من هنوز نگفتم🤣
من ۶ هفته به مامانم گفتم و تاکید کردم به کسی نگه از فرداش هرکی منو دید میگفت مبارک باشه بسلامتی😐🤦🏻♀️😅
منم فقط خانواده خودم فعلا میدونن به کسی نگفتم تا عید
من بعد سونو قلب به مامانم و ابجیم گفتم شوهرمم ذوق داشت گفت منم به مامانم میگم ولی دیگه هیچ کس خبر نداره بعد ان تی به داداش بزرگم و عموم میگم ( بابا ندارم عموم جای بابام ) بقیه هم هرموقع خودشون فهمیدن به خواهر شوهر و پدرشوهرم که اصلا نمیگم
منم فعلا پدر و مادرا میدونن تا بعد انومالی هم نمیخوام بگم لزومی نیست بفهمن بعد زود بفهمن هی میگن جنسیت چیه آدم اعصابش بهم میریزه اگه بگی نمیدونم میگن اون پسر نمیخواد چشم بزنن
منم فقط مادر و خواهرم میدونن به کسی چیزی نمیگم تا انامالی هم برم
بگو خودتو راحت کن اینجور مواظبتم هستن من ۵ هفته خانواده خودم و شوهرم گفتم هفته ۱۴ هم فامیلا فهمیدن
ب فامیلا نمیگیم
مامانم از اولش میدونست
خانواده همسرمم یه هفته میدونن
من پنج هفته بود هنوز تستم مثبت بود ازمایش نرفته بودم خواهرم استوری گذاشت خاله شدنم مبارک🫤😂
من سمت فامیلای همسرم که به لطف مادرشوهرم از اول فهمیدن، چون تاکید کرده بودم بهشون که نگن به کسی و گفتن منم جنسیتو اشتباهی گفتم بهشون😅 ولی سمت فامیلای خودم هنوز نمیدونن تصمیمم ندارم بهشون بگم، بالاخره دنیا اومد جایی دیدنم میفهمن دیگه😁
من بی بی چک زدم مثبت شد بدون اینک حتی ازمایش بدم
ب همه گفتم
من جواب ازمایش تو دستم دم آزمایشگاه به همه گفتم🤣🤣🤣🤣🤣اصلا نمیدونستم مثبته یا نه بازشم نکرده بودم🤣🤣🤣
من به ماه پیش گفتم البته به یسریا بعضیا هنوزم خبر ندارن🤣🙆🏻♀️
من ماه چهار تموم کردم گفتم
الان ۵ ماهم داره تموم میشه
همه فک میکنن تازه سه ماهمه😂😂
والا ب هیشکی حتی مامانم اینام نگفته بودم اونام از شوق ب بقیه میگفتن
من جایی نمیرم خونه ام پس نمیگم حتی عید
من به خواهرم گفتم اونم همه پخش کرد
بعد آنومالی گفتم دیگه اینجوری اطرافیان بیشتر حواسشون بهم هست
من برم میگم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.