۶ پاسخ

من فرنی حریره بادوم پوره هویج سیب زمینی و کدو حلوایی و سیب درختی دادم تا حالا هرکدوم بافاصله حالا سوپ یا عصاره گوشت میتونم

ماهمه بابرنامه غذایی شروع کردیم

آره کم کم بهش بده سوپ اینارو

من الان بهش فرنی میدم روزی ی بار
ی وعده هم پوره سیب یا هویج
هنوز تعداد وعده هاشو زیاد نکردم

چطو پختی؟

بیشتر بهش بده خواهر بده بخوره اینجوری بخوای روزی ی قاشق بهش بدی بعد تو بزرگسالی مشکل پیدا میکنه بده بهش تا سیر بشه

سوال های مرتبط