۱۲ پاسخ

دخترمنم موقع تولد سه ونهصد بود شش ماهگی ۷۳۰۰بود

خوبه وزنش

بچه ی من‌کمتره

غذا کمکی چی‌میدین

واااا...وزنش کاملا خوبه که. بچه های منم پنج ماهه ۷.۷ و ۷.۵ هستن. کاملا روی نمودار بودن. البته شاید وزن کم کرده که دکتر گفته وزنش کمه؟ یعنی مثلا روی خط نمودارش اومده پایین؟
چون بچه های من وزن تولدشون ۲.۴ و ۲.۲ بوده. بخاطر همین روی نمودار خیلی سعودی هستن.

عزیزم وزنش که خوبه ماشاالله دختر من هفت و پونصده

خوبه ک دختر خواهرم ۱سال و نیم داره ۸ کیلوهه😐 بهداشت میگه خوبه

وزنش خوبه که
بچه نرماله
تپل بشه سخته نگهداریشم

خوبه وزنش 2 برابر تولدش شده نرماله

خوبه ک

وزن تولدش چند بوده

عزيزم ماشالله وزنش خوبه

سوال های مرتبط