دخترمنم موقع تولد سه ونهصد بود شش ماهگی ۷۳۰۰بود
خوبه وزنش
بچه ی منکمتره
غذا کمکی چیمیدین
واااا...وزنش کاملا خوبه که. بچه های منم پنج ماهه ۷.۷ و ۷.۵ هستن. کاملا روی نمودار بودن. البته شاید وزن کم کرده که دکتر گفته وزنش کمه؟ یعنی مثلا روی خط نمودارش اومده پایین؟
چون بچه های من وزن تولدشون ۲.۴ و ۲.۲ بوده. بخاطر همین روی نمودار خیلی سعودی هستن.
عزیزم وزنش که خوبه ماشاالله دختر من هفت و پونصده
خوبه ک دختر خواهرم ۱سال و نیم داره ۸ کیلوهه😐 بهداشت میگه خوبه
وزنش خوبه که
بچه نرماله
تپل بشه سخته نگهداریشم
خوبه وزنش 2 برابر تولدش شده نرماله
خوبه ک
وزن تولدش چند بوده
عزيزم ماشالله وزنش خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.