والا منم موندم کدوما خوبن بعضی شش طنابن بعضی دو طناب
نمیدونم واقعا کیفیت کدوما بهتره
پیج گهواره ننو موندم خوبه یابد
این خریدم
تاچند ماهگی میشع استفاده کرد ازش؟؟
من خریدم بدون پشه بند هستش.بنظرم خیلی کارایی داره چون تاشو هم هست همه جا میشه برد
اره گلم
منم خریدم اما نمیدونم چرا مال من تشک و بالشت توش نبود 😕
اینا نه، دیواره هاش کوتاهه و یه کوچولو محکم تر تاب بدی خیلی لق میزنه و ایمن نیست میترسی چپه شه، من فلزیشو داشتم عااالی بود تا دو سالگی استفاده کردم
من خریدم
خیلی تعریف شنیدم انشالله ب درد بخوره
من خریدم بنظرم کیفتش خوبه حالا باید ببینم نی نی چطور داخلش میخوابه یا ن
مارک ملورین بگیر
من از این گرفتم برقی همگرفتم
ان شاالله ببینیم تو کدوم یکی ارومتره
هی لق لوق بود آدم میترسید بچه رو بزاره توش
من دارم از این خیلی راضیم ولی حواست باشه اصلشو پیدا کنی خاهرم گرفت خوب نبود
اره خوبن منم قصدشو دارم که بخرم
منم ایشالله میخوام بخرم خیلی تعریف شنیدم ازش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.