سلام خانما واکسن 2ماهگی سخته؟؟

۳ پاسخ

یه شب عزیزم بعدش خوب میشه

برا من سخت بود هم تب کرد هم پاهاش خیلی درد میکرد اما سختیش یه روز و نصفیه

هر بچه متفاوته مال من تب و اینا اصلا نکرد و راحت بود ولی هنوز جاش درد میکنه
۲۴ ساعت اول باید مراقبت کنی

سوال های مرتبط

مامان "دِلوین🩷" مامان "دِلوین🩷" ۵ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۴ ماهگی