اینم اولین عکس قلب مادر🥹🫀
بچم ۱۲ میلیمتره😂 خانوم لوبیا🫘🦦😂

تصویر
۱۹ پاسخ

تازه فهمیدم داداشت شهید شده بمیرم بران خیلی ناراحت شدم

غزاله عزیزم بهت تسلیت میگم ایشالله خدا بهتون صبر بده

واییییی ننه ماشاالله
آقا لوبیا ♥️😍😍

غزاله جون تسلیت عزیزم بیا از حال خودتو نی نی برامون بگو انشاالله سلامت باشید
خدابهت صبر گلم

مبارکه گلم خداروشکر😍😍

الهی خوش قدم باشه و بسلامت بیاد تو آغوشت

مبارکه عزیزم💜

مبارکه عزیزم

دوست داری دختر باشه 🤩🤩🤩🤩😆

خداروشکر مبارکه .دعا کن برام

چند هفته بودی رفتی

شایدم اقا لوبیا باشه

ماشاالله لاحول و لا قوه الا بالله 🌸🌸🌸

من اولین بار نی نی مو دیدم 2 میلی متر بود 🤣

مبارکه عزیزم😍

بسلامت بغل کنی

عزیزدلم 💋 ب سلامتی بغلش کنی 😍

ای ننه
مبارکه

مبارکه 🤍

سوال های مرتبط

مامان آرسام💙👶🏻مُعجِزِه زِندِگیم✨ مامان آرسام💙👶🏻مُعجِزِه زِندِگیم✨ ۶ ماهگی
مامان 😸kiar💫💚 مامان 😸kiar💫💚 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آیهان💙🦋 مامان آیهان💙🦋 ۷ ماهگی