من اونجام درد میکنه علائم زایمانه؟

۷ پاسخ

نه همه اونجاشون درد میکنه طبیعیه 😂
خودمم مردم از درد اونجام
از اول بارداری تا همین الان که دارم پیام مینویسم 🙄🙄

😂😂😂😂اونجات طبیعی درد کنه بگردم‌برات خیلی بامزه بود

منم بعصی وقتها دردمیگیر۲۹ هفته ام

ن زایمان کمر درد و انقباض داره ن درد پایین نگران نباش

نه بابا همه دردشو دارن😂😂

اونجا اسم داره دیگه از همه درد داره

نه درد سنگینیه بچس ب واژن و لای پاها فشار میاره چون دیگ کم کم میاد پایین تا اماده زایمان شه

سوال های مرتبط

مامان فربد مامان فربد ۹ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۱۲ ماهگی
مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی