نه همه اونجاشون درد میکنه طبیعیه 😂
خودمم مردم از درد اونجام
از اول بارداری تا همین الان که دارم پیام مینویسم 🙄🙄
😂😂😂😂اونجات طبیعی درد کنه بگردمبرات خیلی بامزه بود
منم بعصی وقتها دردمیگیر۲۹ هفته ام
ن زایمان کمر درد و انقباض داره ن درد پایین نگران نباش
نه بابا همه دردشو دارن😂😂
اونجا اسم داره دیگه از همه درد داره
نه درد سنگینیه بچس ب واژن و لای پاها فشار میاره چون دیگ کم کم میاد پایین تا اماده زایمان شه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.