۴ پاسخ

نه اگه جیش داش یه گوشه ای جایی بگیرش دسشویی کنه

پس اگه از جیش گفتنش مطمئنی دیگه پوشک نکن حتی بیرون
ولی سعی کن یه دو سه ماهی بیرون رفتنو کم کنی که کامل یاد بگیره.خیالت راحت بشه

نه گلم..تا ۱۵ روز راه دور نداشته باشه ،،بیرون در حد که میدونید تایم دستشویی داره مشکل ندارم..ولی من کلا خونه بودم تو خونه فضای بازی ،وقت بیشتر تا بهانه بیرون نگیرند....من الان درگیرم بعد از سه ماه رفتیم رفتیم برای برف بازی شرایط جیش نبود مای بی بی کردم بچه م گریه بریم دستشویی گفتم مای بی بی داری اشکال نداره جیش کن...ازآن موقع هرزآگهی خطا داره😥😥

پی،پی ام میگه؟

سوال های مرتبط