۲ پاسخ

من اول یایکع مرغومیذارم بپزه بازردچوبه درحد ده دقیقه بعد میریزم آبشو اینسری هویج پیاز درسته سیب زمینی مرغ می‌ذارم بپزه آخرسر بهش جودوسراصافه میکنم یکم بپزه

برنج دوقاشق غذاخوری هویج یک دونه سیب زمینی کوچک ی دونه سینه ی مرغ هیچی نریز فقط کامل باید پخته بشه بعد پورش کن بده بخوره دخترمن دوست داشت مقدار کم واسه شروع غذای کمکی

سوال های مرتبط