۶ پاسخ

دکتر گف ۱۱ برم ولی خودم ۱۶ میرم

آرع همون ۱۰ یا ۱۱ اسفند بری خوبه

من ۹اذر بوده روز پریودیم وشنبه ۲اسفند میرم آن تی

من ۱۷ آذر بودم دکترم گفت ۱۱ اسفند برو خودم خودم احتمالا ۱۳ برم

من ۲۲اذر بود گفت ۱۳ اسفند بیا

من پریودم ۲۱ آذر بوده
میخام ۱۷ ام برم آنتی

سوال های مرتبط

مامان حبه قند🩵👼🏻 مامان حبه قند🩵👼🏻 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه نازم مامان جوجه نازم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ناناز مامان ناناز هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دونه مامان دونه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ودوم بارداری