خانمای گل برای نوبت آنتی کی رفتید پیش دکترتون تا نوبت بده ؟

۵ پاسخ

من هر بار میرم برا دفعه بعد بهم نوبت میده

من چند روز پیش رفتم نوبت ان تی ام داد

من که میرم پیش دکترم هر سری میگه برای سری بعد کی نوبت بگیرم و چیا برم تاریخشم میگه
و اینکه تو برای سونو حداقل یه هفته قبل تر باید نوبت بگیری چون من ک اینجور بودم

ده هفته

دکتر من باید ۱۰ هفته زنگ بزنیم تا نوبت بده .واسه آنومالی هم ۱۶ هفته باید نوبت بگیرم.دوهفته جلوتر

سوال های مرتبط

مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان توت فرنگی 🎀 مامان توت فرنگی 🎀 روزهای ابتدایی تولد