من هر بار میرم برا دفعه بعد بهم نوبت میده
من چند روز پیش رفتم نوبت ان تی ام داد
من که میرم پیش دکترم هر سری میگه برای سری بعد کی نوبت بگیرم و چیا برم تاریخشم میگه
و اینکه تو برای سونو حداقل یه هفته قبل تر باید نوبت بگیری چون من ک اینجور بودم
ده هفته
دکتر من باید ۱۰ هفته زنگ بزنیم تا نوبت بده .واسه آنومالی هم ۱۶ هفته باید نوبت بگیرم.دوهفته جلوتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.