ن اب دهن تا الان نداشته الان ک وارد ۴ ماه شده داره
این آب دهن خودش علامت رفلاکسه...
ببخشید علائم رفلاکس کوچولوتون رو میشه بگین
بچه من دو ماه و نیمشه ، ۱ و نیم سیسی میدم بهش، ولی رو آب دهنش اونقدرا هم اثر نداشته
به منم دکتر شربت امپرازول کیدوزول داده ولی فعلا ندادم چون مریضه گفتم داروهاش قاطی میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.