۵ پاسخ

ن اب دهن تا الان نداشته الان ک وارد ۴ ماه شده داره

این آب دهن خودش علامت رفلاکسه...

ببخشید علائم رفلاکس کوچولوتون رو میشه بگین

بچه من دو ماه و نیمشه ، ۱ و نیم سیسی میدم بهش، ولی رو آب دهنش اونقدرا هم اثر نداشته

به منم دکتر شربت امپرازول کیدوزول داده ولی فعلا ندادم چون مریضه گفتم داروهاش قاطی میشه

سوال های مرتبط

مامان حبه‌ انگور🧚‍♀️ مامان حبه‌ انگور🧚‍♀️ ۵ ماهگی