۴ پاسخ

حالا یکم نبات بیشتر نخوردم تو چای حل کردم

نبات ضرر ندارع بخورم ؟

یه چایی نبات بخور

دیشب خیلی خیار سبز خوردم میگم شاید باد اوفتادع زیر دلم ک درد می‌کنه

سوال های مرتبط