احتمالا طبیعی باشه
عزیزم اینجا میپرسی یکی میگه خطرناکه استرس بهت وارد میشه باز یکی میگه طبیعیه خیالت راحت میشه اگه دردت شبیه انقباضه و تو فاصله زمانی منظم میگیره و ول میکنه فکر نکنم طبیعی باشه برو دکتر
نه برو دکتر حتما
سلام عزیزم
دردایه این شکلی برای بعضیا طبیعیه، اما به شرط اینکه دکترت از انقباض رحمت مطمئن بشه، به هر حال استرس نداشته باش تا عصر که بری دکتر و سنو استراحت کن و سوره یاسین رو بخون نگران هم نباش
من تمام دیروز اینجوری بودم انگار غذا اذیتم کرده بود
کمروشکمتو گرم کن شیاف پروژسترون داری بزار خوب
دیشب هوا سرد بود سرما خورده شاید کمرت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.