۱۷ پاسخ

شبکه پویا میزنم در حد ۱۰ ۱۵ دقیقه میرم میام حواسش پرت میشه

من میرم دسشویی تند تند میاد دنبالم در دسشویی باز میزارم منو میبینه ی ذوقی میکنه 😂😂😂😂

من پشتی و تشک میچینم دورش و روبروی دستشویی بعد درم باز میذارم دیگه میشینه وگرنه گریه میکنه و میخواد بیاد

تاپش دید داره به دستشویی میذارمش اون تو ولی بازم گریه میکنه گاهی

با اینکه دستشویی خونست انقد میاد پشت در زر میزنه و در میزنه که میرینه تو ریدنت🥴🥴
همش میگه منم بیام
اخه لامصب ریدن تو دستشویی که تو بیای 🤦‍♀️🤦‍♀️
البته ناهگفته نماند دستشوییم زرق و برق داره و لوستر داره شاد به خاطر اونه

من توی کریر میزارم با فاصله از دستشویی درو باز میزارم البته دستشویی ما تو حیاط

دستشویی داخل خونه اس
گریه میکنه تا بیام

رو روئک و تلویزیون آخه دستشویی تو حیاطه نمیشه ببرم دم دستشویی بزارمش

من تلویزیون روشن میکنم کنترل و اسباب بازی هم میدم دستش میرم تازه سرویسمون هم تو حیاط 🤣

روروئک میزارم

من پوشتی گذاشتم جلوی در دشوی بعد میرم

من برا دسشویی دو میزارمش تو روروک درم باز میزارم یکم وگرنه نبینتم انقد جیغ میزنه برا جیش زود میرم میام😂

تلوزیون

ميندازم تو خونه در میبندم میرم دستشویی میخواد گریه کنه بازی کنه اون لحظه من کاری ندارم باهاش
بیشتر گریه میگنه زود میام از دستشویی بیرون من روزی ۶ دفعه یا یا بیشتر بیرون تو حیاط تو دستشویی میرم دختر کوچیکه رو هم تنها میزارم

آره😂
قبلا میذاشتم داخل تختش نمیتونه بیاد بیرون ولی از وقتی صندلی غذا گرفتیم میزارم تو صندلیش ۱😅

روروئک +تلویزیون 🤧

روروئک

سوال های مرتبط