۲ پاسخ

ن من پشت پنجره اتاق میزاره ک خنک باشه آفتاب نخوره

من تو بارداری ی قرص میخوردم اسمش کوالی فول بود
رو جعبه ببین زده تو چ دمایی باید باشع

سوال های مرتبط

مامان پرنسا💕🦋 مامان پرنسا💕🦋 ۳ ماهگی