۸ پاسخ

۲۲ ماهگی گرفتم دیگه

من دوسالونیم البته شیرخشکی بود

۲۲ماهگی

من ۲۲ ماهگی گرفتم

من سر ۲سال میگیرم دیگه

من دو‌سالش و ۱ ماهش شد گرفتم

من ۲۳ ماهگی گرفتم

من ۲۰ ماهگی چون دندوناش خراب شد وگرنه میدادم تا ۲ سال

سوال های مرتبط

مامان آبنبات🍭 مامان آبنبات🍭 ۳ سالگی