من یکی دوتا بسته سایز دو دارم مجبورم اونارو مصرف کنم وگرنه که براشون انگاری کوچیکه پاهاشون رد میفته
سایز ۴ به نظرتون تا چند ماهگی استفاده میشه؟
من دو روزه ۴ میبندم.
من از 3 ماه بستم
من وقتی سیسمونی گرفتم ۳بسته ۱گرفتم ۵بسته ۲ و۱۰ بسته ۳ و۱۰ تا ۴هنوز چون ۲مونده دواستفاده میکنم ولی بهش یه کوچولو تنگ شده
من هنوز دو میبندم
شروع دوماهگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.