از چند ماهگی سایز۳ پوشک رو گرفتین

۷ پاسخ

من یکی دوتا بسته سایز دو دارم مجبورم اونارو مصرف کنم وگرنه که براشون انگاری کوچیکه پاهاشون رد میفته

سایز ۴ به نظرتون تا چند ماهگی استفاده میشه؟

من‌ دو روزه ۴ میبندم.

من از 3 ماه بستم

من وقتی سیسمونی گرفتم ۳بسته ۱گرفتم ۵بسته ۲ و۱۰ بسته ۳ و۱۰ تا ۴هنوز چون ۲مونده دواستفاده میکنم ولی بهش یه کوچولو تنگ شده

من هنوز دو میبندم

شروع دوماهگی

سوال های مرتبط