شما خودت مختاری و اعتقادات محترم
ولی فکر کردی تو بارداری روزه بگیری خدا قبول میکنه؟یا خدا خوشش میاد با اون همه تهوع و حال بد بی حال و گشنه بشی و بچت اذیت بشه ک روزه بگیری!؟
درست که خدا ما رو توی فشار نزاشته ولی تو رو خدا یه عده خودتون ار خودتون فتوا صادر نکنین
من تا حالا از هیچ مرجعی نشنیدم توی بارداری روزه باردار باشه
همه مراجع نظرشون به اینکه اگر توان داری بگیر اگر توانش رو نداشتی خدا توی فشار نمیزاره ما رو
من چون توی این سه سالی که روزه نگرفتم امتحان نکردم ببینم سختمه یا نه ترسیدم تنبیلی کرده باشم و توانش رو داشته باشم و الکی روزه نگرفته باشم
چرا بگیری بچه گناه داره ..
دوست عزیز، من واقعاً نگران سلامت تو و بچهت هستم. روزه گرفتن ممکنه باعث کمآبی یا ضعف بشه و روی بچه هم تأثیر بذاره. به نظرم این بار روزه نگیر و سلامت خودت و کوچولوت برات اولویت باشه. بعداً میتونی قضا یا کار خیر انجام بدی.
فرد باردار روزه اش باطله
🙄🙄🙄🙄🙄🤔
نه من نمیگیرم
وا خدا خودش گفته نمیخواد روزه بگیری عذاب وجدان چی داری والا 😅.
عذاب وجدان چرا
بگیری بیشتره گناهش
😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐فقط میتونم سکوت کنم
عزیزم وزن گیریشم خوب باشه نباید بگیری؛ روزه هم برای خودت هم برای تو دلیت ضرر داره
تو بارداری روزه گرفتن ممنوعه
و به خصووووص سه ماه اول و آخر
چه عذاب وجدانی مگه دست خودته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.