فرستادن ۱۷ شهریور کسی اونجا زایمان کرده من میترسم

۸ پاسخ

میخوای الان زایمان کنی؟

الان ختم بارداری دادن؟

ممنون

دخترخالم خیلی راضی بود

من ۱۷ شهریور بودم اگه زایمان طبیعی داری حتما ماما همراه بگیر چون پرستار ها ولت میکنن عول شدی میان

طبیعی هستی ؟

چرا چمران نرفتی؟

هفده شهریور اطرافیان ما هر کی رفته راضی بوده

سوال های مرتبط