نمیکنم
فقط برای دکتر رفتن شیو میکنم🤦🏻♀️
خیلی راحت بشین رو توالت فرنگی بزن😐
من شوهرم رفته تیغ زن گرفته چون استراحت مطلقم یه پارچه میندازم دراز میکشم از بالا تاپایین میزنه😂
منکه با اینکه سرکلاژ نیستم فقط برا ntو آنومالی و تقریبا ۳هفته پیش زدم.
البته لیزر رفته بودم نداشتم ولی از وقتی باردارشدم دراومدن ولی خیلی کم
ما از زیبا سازی خود گذشتیم😂😂😂
۳ روز یه بار نیم ساعت میرم حموم شیوم میکنم هر بار 🙁🤷🏼♀️
سخت نگیر نمیخواد زود زود بزنی
بدنتو خیس کن بیرون درازبکش تا یکی بزنه برات
خودم منتظرم تایم دوهفتم تموم بشه بزنم دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.